FAQ

Bevásárlás előtt
-------

Mennyibe kerülnek a szállítási költségek?

A szállítás INGYENES 23900,- forint vásárlás felett!

Milyen módon fizethetek?

Magyarországi vásárlóink a következő módokon fizethetnek:
- utánvét. Az utánvét a vásárlók legbiztonságosabb és legkedveltebb fizetési módja.

Milyen szállítókkal kézbesítik a termékeket?

A jelenben a bevált és a megbízható DPD futárszolgalatot és a Magyar Posta szolgáltatásait vesszük igénybe a csomagok kiszállításánál Magyarország területén.

Milyen méretű ruhát válasszak?

A mérettáblázat megtalálható ITT

TIPP: A legjobban teszi, ha megtekinti a mindennaposan viselt ruhák méreteit. Amennyibe az 5 pólójából 4 darab L méretű és 1 darab XL méretű, valószínűleg a L méretű póló kiválasztása lesz helyes.  A portfóliónk összes márkája az EU-ban standardizált ruhaméreteket használja.

Érdemes drágább márkás ruhákat vásárolnom?

Igen. Ön is tapasztalhatta már, hogy ha egy no-name pólót vásárol, azon 5-10 mosás után már látni a különbséget.  A márkás ruha hosszantartóan tarja a minőségét. Így a huszadik mosás után is olyan mint az új, és ha huzamosabb ideig szeretné hordani, akkor minden bizonnyal megéri ez a befektetés. A márkajelzés (pl. a gyártó logója a pólón) már csak a bónuszt képezi.

Még több kérdésem lenne a szállítással kapcsolatban. Kihez fordulhatok?

Amennyiben bármilyen kérdése lenne a rendelése szállításával kapcsolatban, kérem lépjen velünk kapcsolatba az: customers@fashion4vip.net e-mail címünkön keresztül.

Hogyan létezik, hogy ilyen olcsón árulnak márkás ruhákat?

A Nagy-Britanniában található központunknak köszönhetően, ahonnan egész Európába szállítunk, Magyarországon megengedhetjük magunknak a nagyvonalú árpolitikánkat. Az összes ruhát egyenesen a gyártók raktáraiból vásároljuk. Tehát nem használunk köztes személyeket, forgalmazókat sem kőboltokat.

Mennyi webáruházban található termékük van raktáron?

Raktárunkban több mint 1500 fajta különböző termék találhat, és a webáruházunk felületén látható összes általunk kínált termék megtalálható a raktárunkban.

 

 

A rendelés leadása és raktárunk elhagyása után
-------

Hogyan követhetem a rendelésemet?

A rendelését on-line módon követheti. Mihelyt átadjuk a megrendelt árut a szállítónak, egy megerősítő elektronikus levelet küldünk Önnek, amelyben megtalálja a rendelés számát és az on-line követő rendszer elérhetőségét.

Mit tegyek, ha nem kapok megerősítő e-mailt?

Ebben az esetben kérjük, hogy ellenőrizze le az e-mail postafiókjában található SPAM-mappát, amennyiben nem érkezett tőlünk válasz 3 napon belül. Néha megtörténik, hogy a leveleink a SPAM-mappában landolnak.

Átvehetem az általam rendelt termékeket kőboltban?

Nem, mi csak webáruházat üzemeltetünk. Kizárólag interneten keresztül kommunikálunk és az esetleges reklamációkat a posta segítségével bonyolítjuk le. Így rugalmasabban tudunk reagálni a piac kihívásaira. Kőboltok nyitását ebből az okból nem tervezünk.

Mennyi ideig tart, amíg megkapom a csomagot?

A megrendelt termékeket igyekszünk azonnal szállítani a rendelés leadása után. Amennyiben szombaton, vasárnap illetve állami vagy nemzeti ünnepnapon adja le a rendelését, a következő munkanapon dolgozzuk az fel. A szállítási idő kérdésre a "Mennyi ideig tart a rendelés kiszállítás?" kérdés alatt található a válasz.
Kérem vegye figyelembe, hogy a webáruházunk által megállapított szállítási idő csak HOZZÁVETŐLEGES. Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy időben kiszállítsuk a leadott rendelést. Nem vállalunk viszont felelősséget a szállító cégek, futárszolgálatok, időjárási viszonyok, ünnepnapok vagy hibásan megadott lakcímek által keletkezett késedelmekért.

Mi történik, ha helytelen címet adok meg?

Nagyon fontos a részletes és érvényes cím megadása, hogy sikeresen kiszállíthassuk a rendelést.  A vásárlót terheli minden felelősség a helytelenül megadott kiszállítási cím miatt elveszett csomag ügyében.

Megváltoztathatom a kiszállítási címet miután a csomag elhagyta a raktárunkat?

Nem. Sajnos a kiszállítási cím megváltoztatása, miután a csomag elhagyta a raktárunkat, nem lehetséges. Amennyiben a kiszállítás idején nem tartózkodik otthon, a postás egy értesítést hagy a postaládájában illetve telefonos úton tájékoztatja a csomag hollétéről és a csomag átvételének módjáról.

Mi történik, ha a futás nem talál otthon?

Az összes sikertelenül kiszállított csomag a futárszolgálat raktárába kerül. Ezért kérem adja meg a legaktuálisabb, pontos címét a telefonszámával együtt. Amennyiben a  csomag a helytelenül megadott cím miatt tér vissza hozzánk és újból szeretné kiszállítani, újból felszámoljuk Önnek a szállítási költségeket.

 
A csomag átvétele után
-------

Mire van szükségem a csomag átvételéhez?

A csomag átvételéhez, kizárólag az Ön aláírására lesz szükség. Ennek a szolgáltatásnak köszönhetően kizárható, hogy illetlen kezekbe kerüljön a csomag. Az összes sikertelenül kiszállított csomag a futárszolgálat raktárába kerül, hogy újból kiszállításra kerüljön.

A csomag átvételénél le kell ellenőriznem a termékeket?

Igen. Mint vásárló kötelessége leellenőrizni a megrendelt árut még az előtt, hogy aláírja az átvételi szerződést. Amennyiben a futárszolgálat felhatalmazást kap a csomag aláírás nélküli átadására a Fashion4VIP cég nem vállal felelősséget a szállítás alatt keletkezett termékhibákért. A vásárló kötelessége a rendelt áru leellenőrzése és 2 napon belül a csomag átadása után köteles értesíteni minket az esetleges felfedezett termékhibákról.

Visszaküldhetem a terméket a magyarországi telephelyre?

Igen. A termék visszatérítése nálunk nem jelent gondot, a csomagot nem kell Nagy-Britanniába küldenie. Magyarországon található a telephelyünk! A termékcsere, vagy termékvisszatérítés így nem válik bonyolulttá és minden standard módon történik (többet ITT).

Milyen időn belül cserélhetem ki illetve téríthetem vissza a megrendelt terméket?

A vásárlónak törvény adta joga 14 napon belül elállni a rendeléstől bárminemű indoklás nélkül. Mi lehetőséget nyújtunk a vásárlóink számára, hogy 20 napon belül állhatnak el a szerződéstől!

A csomag jól lesz becsomagolva?

Igen. A raktárunk professzionális módon működik. Így nincs mitől félnie.

Mennyi a jótállási idő?

A jótállási idő standard módon 2 év. Egy pólóra vagy pulóverre több nem is szükséges.

 
A csomag nem kerül átvételre
-------

Mi történik, ha a megrendelt árut nem veszem át a megszabott időben?

Amennyiben a csomag nem kerül átvételre, mindig kivizsgáljuk, hogy a csomag az általunk megadott időn belül lett-e kiszállítva. Amennyiben ezt a határidőt betartottuk, felszólítjuk a vásárlót, hogy fizesse át a rendeléssel keletkezett csomagolás és szállítási költségeket. Ezekről az összegekről az üzleti feltételeinkben tájékozódhat. Amennyiben a mi oldalunkon történt a hiba és a csomagot későn szállítottuk ki, természetesen nem számoljuk fel a csomagolási és szállítási költségeket.