Szállítás és fizetés

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szállítás ára: INGYENES 23.900 ft vásárlás felett!
Utánvét: INGYENES
Szállítási idő: 7-9 munkanap
Kiszállítás ideje: munkanapon 8.00-17.00 között

-------------------------------------------------------------------------------------------------------


Magyarországi szállítási lehetőségek

1) DPD

Csomag kiszállítása
Amennyiben a címzett nem lesz elérhető az adott címen, egy cetlit talál a postaládájában a szállítási információkkal.
Amennyiben a sofőr átveszi a kiszállítandó csomagot, a címzett kap egy SMS-t a csomag kiszállításáról.

Leírás
-Standard raktározási idő: 5 nap
-Kiszállítási idő: 2 nap (a termék raktárunkban való megjelenésétől számolva)
-Minimálisan 1 kiszállítási kísérlet

Reklamáció
Sérült termék esetén 7 napon belül kell panaszt tenni a telephelyünkön (telefonon illetve e-mail címen). A címzett kötelessége megtartani a csomag teljes tartalmát + csomagoló anyagot.
Sérült termék esetén a címzett 7 napon belül DPD-nél egy formanyomtatványt kell kitölteni. Ezért az ajánljuk, hogy azonnal jelentse a fellelt termékhibát, hogy a DPD futárt küldjön, akivel a címzett kitölti a termékhibával kapcsolatos formanyomtatványt.

2) Magyar Posta

Csomag kiszállítása
A csomag sofőrhöz kerülése után egy SMS-t küld a címzettnek a csomag kiszállításáról. Ha nem sikerül elérni a címzettet a csomag letétbe kerül a postán. Erről is egy SMS-ben értesítjük Önt. A letéti idő közelgő lejárata esetén szintén küldünk egy SMS-t.
Amennyiben nem sikerül elérni a vásárlót az adott címen, egy cetlit hagyunk a postaládájában a kiszállításra váró csomag adataival.

Leírás
-standard letéti idő: 7 nap
-kiszállítás ideje: 1 nap
-1 kiszállítási kísérlet, ezek után a csomag postai letétbe kerül

Reklamáció
Sérült termék esetén 2 napon belül kell leadni a panaszt bármelyik postafiókon. A postán kell leadni a termékeket + csomagoló anyagot.

 

Szállítási idő

A szombaton, vasárnap és ünnepnapokon leadott rendelések a legközelebbi munkanapon kerülnek feldolgozásra. Ne feledje, hogy a webáruházunk felületén feltüntetett szállítási idő csak HOZZÁVETŐLEGES. Mi mindent megteszünk annak érdekében, hogy időben megkapja a szállítmányt. Ugyanakkor nem vállalunk felelősséget a szállítások késedelméért, amelyet szállítási társaságok, időjárási viszontagságok, ünnepnapok vagy hibásan megadott címek miatt keletkeznek.

Részletes kiszállítási idő

1) Rendelés feldolgozása: 1 munkanap
2) Csomagolás és szállítás: 2 munkanap
3) Csomag szállítása: 4-6 munkanap
4) Összesen: 7-9 munkanap

 

Megjegyzések

1. Mi többnyire azután dolgozzuk fel a megrendelését, miután megkaptuk a fizetést. Néha azonban meg kell erősíteni a megrendelését, mielőtt kézbesítjük, a megerősítés e-mail címmel vagy a telefonhívással történik. Az együttműködés segíthet a lehetséges nehézségek esetén.
2. Kérjük, adja meg a részletes és érvényes szállítási címét, hogy sikeresen kézbesíthessük a megrendelését. Az Ügyfél az elveszett árukért felelősséget vállal az érvénytelen szállítási cím megadása esetén.
3. Sajnáljuk, de nem lehetséges megváltoztatni a szállítási címet, miután a szállítmány már elhagyta a raktárunkat. Amennyiben a futár nem találja otthon, hagy egy cetlit a csomag átvételéhez szükséges adatokkal, esetleg telefonon fogja értesíteni.

Szállítási cím

Minden sikertelen szállítást követően a szállítmányokat a fuvarozónál tároljuk. Tehát kérjük, adja meg számunkra a legfrissebb, pontos és részletes címét a telefonszámával együtt. Ha a szállítmányt érvénytelen cím miatt visszaküldik, és az ügyfél később újból kívánja elküldeni a szállítmányt, a szállítási költségeket újból felszámoljuk.

Szállítás nyomkövetése

A csomag kiszállítását on-line módon követheti nyomon. Miután a csomagját átadjuk a futárszolgálatnak, egy megerősítő elektronikus levelet fog kapni a rendelés számával és egy hivatkozást a nyomkövető rendszer elérhetőségére.

Csomag átvétele

A kézbesítéshez a címzett aláírása szükséges. Ennek a szolgáltatásnak köszönhetően nem kell aggódnia, hogy a csomag illetéktelen kezekbe kerül. Minden sikertelen kézbesítési szállítmányt a fuvarozó a telephelyén tárolja. A címzett felelős a szállítmány állapotának ellenőrzéséért, mielőtt aláírná a nyugtát. Amennyiben a feladó aláírása nélkül jogosult a szállítmány átvételére, cégünk nem vállal felelősséget a szállítás során bekövetkezett károkért vagy veszteségekért. Az ügyfél felelős a termék állapotának ellenőrzéséért a kézhezvételtől számított 2 napon belül köteles tájékoztatni minket az esetleges problémákról vagy sérülésekről.

Ha bármilyen kérdése van a megrendelésének szállításával kapcsolatban, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a következő e-mailben: customers@fashion4vip.net