Termékcsere / Visszatérítés

Penzvisszafizetés és termékcsere

Elsősorban az ügyfeleink igényeinek kielégítésére törekszünk. Amennyiben nem elégedett a vásárlással, használja reklamációs szolgáltatásunkat. Reklamációját illetve panaszát kérjük, hogy a megrendelés kézhezvételétől számított 20 napon belül írja meg az ügyfélszolgálatunk e-mail címére: customers@fashion4vip.net.

A termékvisszatérítés szabályai:

1. A pénzvisszatérítés, vagy termékcsere lebonyolításához, elsősorban az ügyfélszolgálatunk beleegyezése szükséges, ellenkező esetben megtörténhet, hogy a reklamált árut visszaküldjük Önnek
2. Kérem írja le a panasz okát és adja meg a válaszcímét.
3. Az árut gondosan csomagolja be. A következő adatokat csatolja a csomaghoz: Az illető neve, akire a rendelés le lett adva, lakcím, a rendelés száma, a reklamáció oka és a bankszámlaszámot, amelyre szeretné visszakapni a pénzét.
4. Azt javasoljuk, hogy a reklamációkat nyomkövető küldeményként küldjék. Utánvétes csomagokat nem áll módunkban átvenni.
5. A pénzvisszafizetés a csomag érkezésétől számolva 20 napon belül történik.

Figyelmeztetés:

Ékszerek

Egészségügyi okok miatt egyes termékek, mint például fülbevalók vagy piercingek, nem téríthetők vissza. Ha vissza szeretné küldeni a terméket, kérjük, értesítsen minket e-mailben a visszaküldés okával és a megrendelés számával az áru kézhezvételétől számított 20 napon belül. Minden terméket eredeti csomagolásban kell visszaküldeni.

Ruhák

A mosatlan, nem viselt vagy sértetlen termékek a szállítás kézhezvételétől számított 20 napon belül visszaküldhetők. A termékeket eredeti  állapotban kérjük visszaküldeni, olyanban, amelyben megkapta őket, vagy a terméket saját költségén visszaküldjük Önnek. A visszaküldött ruházatot csak az összes címkével és más ismertető cédulával együtt - amellyel az árut az ügyfélnek kiszállítottuk fogadjuk el. Ha a címkék levágásra kerültek, vagy az áruk nem kerülnek kézbesítésre a mellékelt attribútumokkal, fenntartjuk a jogot, hogy ne fogadjuk el az árut, és az Ön költségére visszaküldjük.

Cipők, táskák kiegészítők

Ahogy ezt feltételezik, elvárjuk, hogy a visszaküldött termékek eredeti állapotban és eredeti csomagolásban kerüljenek vissza hozzánk.

Szemüvegek

1. Ha bármilyen problémát észlel a szemüvegünk minőségével kapcsolatban, részletes leírást és fényképeket kérünk a termékről, amelyek alapján orvosolni tudjuk a problémát. Ezután gondoskodunk a termékcseréről.
2. Az összes szemüvegünk szigorú ellenőrzésen ment át. Eddig nem történt meg, hogy a szemüveg összetört állapotban került volna kiszállításra.

A termékcsere szabályai

Az árucsere csak hibás termékekre, sérült termékekre vonatkozik, amelyek már az átvétel időpontjában sérültek voltak, illetve ha a termék mérete nem felel meg Önnek. A terméket a kézhezvételtől számított 20 napon belül visszaküldheti. Az ügyfél (vásárló) állja a teljes cserefolyamat alatt keletkezett díjat. A termékcsere csak azonos árkategóriájú termékre cserélhető. Ne feledje, hogy az árut addig nem cseréljük ki, amíg nem kapjuk meg a visszaküldött terméket. Az ügyfél a teljes cserefolyamat postaköltségét állja, ami azt jelenti, hogy az új termék kiszállítását a vásárlónak kell fizetnie. A termékcsere nem garantált. E-mail értesítést küldünk Önnek ha a csere folyamata befejeződött.

 

A termékcserével kapcsolatos kérdéseit kérjük a következő e-mail címre küldje: customers@fashion4vip.net